Hoppsan.

Över en vecka sedan jag bloggade sist. Fy på mig. Dock vill jag faktiskt skylla på att min mms bloggs funktion inte fungerar just nu, även fast jag mailat support och bett om hjälp så står det problemet rätt still, och eftersom jag jobbar som jag gör, så orkar jag inte riktigt prioritera bloggen vidare mycket. Den blir alltså lidande...!

Annars då? Jo, trött som tusan, hade hoppats på att få se Ghost Whisperer på fyran ikväll, men istället ska dem visa någon Michel Jackson film eller hur det nu var, lägger inte vidare stort intresse i det... Får helt enkelt somna tidigt istället. =P

Ska jobba extra på fredag kväll. Hade gärna varit med och grillat med de andra, men får hoppas att det blir inom en snar framtid igen... Kommer börja runt 21 på Fredags kväll, och så tar det väl en 5-6 timmar. Hurra. Not. Men det är pengar det oxå...

Shit vad jag är tråkig!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback