På måndag börjar semestern.

Och jag kör igång med Nutrilett kuren i samma veva, för nu är jag trött på det här... IGEN!

Var på jakt efter ett par (Eller flera) nya byxor igår... Hittade flera stycken som verkade sjyssta... Men, inte i min storlek, kanske för att det var på rea, kanske för att det var på väldigt "sista slutspurten rea" men endå... Vet inte om det är mig eller kläderna det är fel på, antagligen mig. Därav nystart på Måndag. Nu jävlar... Undrar om det är ÿber effektivt att knappra alli + nutrilett på samma gång? Värt att prova kanske? Jag känner mig som en flodhäst... Som en överviktig flodhäst... Eller nej, jag vet, som en överviktig, gravid flodhäst som har tokshoppat super tunga tegelstenar och har fyllt både ryggsäck och magsäck med dem...

SÅ ILLA ÄR DET!

Me not so happy. Och så världens mensvärk på det. Kan det bli bättre?

Underbart!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback