Prima söndag.

Jahapps. Då var det tomt i lägenheten igen. Trissan, Tomas, Vilda och Ebba var här för en stund sedan och käkade rabarberpaj och spelade maxi yatzy. Dock var vi väl inte riktigt säkra på hur det skulle gå till, men tärningarna (8st!!) rullade och nu återstår det bara en poäng räkning. Ska ge mig på det om en stund. Precis när dem går, så kommer Jens och hämtar lite grejer jag fick med mig då vi gjorde bouppdelning, och han stöter in  i söta Isabel. Så det var verkligen Mötesplats Bergsvägen här. ^^ Härligt!

Nu sitter jag i min skrubb och bara surfar runt lite, tänkte ta en dusch och lägga en intensiv hårinpackning i mitt hår. Det kliar så jag håller på att bli galen!!! har stått ut i över ett dygn nu, men rackarns! Nu ska den överblivna färgen äntligen sköljas ur. Frågade Lynn i fredags innan jag skulle skölja ur om dem hade tryck i duschen och visst sa hon det hade dem... Och jag säger bara HELL NO! Det var inget tryck alls i den duschen! Tacka vet jag mitt duschmunstycke... Där är det tryck... ^^

Så ja, det kommer nog bli vääääldigt svart. Men det får man helt enkelt räkna med...!


Sen ska jag och bubben bilda böghög och kolla på Twilight... Äntligen. Vi är lite sega, men ja ja... Ikväll blir det iaf gjort! *fliin*

T.T.Y.L Bitches!



Kommentarer
Postat av: Mr. Incognito

mmm va gott med rabarber paj:) Fan måste oxå skaffa mig en hårinpacking:P

Jag bor i nordvästra delen:)

2gånger? hur kommer det sig? kanske kvinnan som gjorde det på min syrra inte var så duktigt för att jag kommer ihåg en massa blod:S

Jo här har dte vart nice, vart full fart denna helg vilket har vart skoj för att förra var mer seg.

Va ska du hitta på för skoj imorgon?

Postat av: L

MÄH!? Du får väl vrida på kranarna om du vill ha tryck i duschen! Aj häv låts åff tryck god damn it! >.<

2009-07-31 @ 10:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback