Fredag.

Äntligen helg. Så som jag längtat och väntat... Det har varit en slitsam vecka, men nu planerar jag på att bara chilla i solen. Heeeela helgen...!! Är sugen på en sväng till IKEA oxå, får se hur det blir med det. Har inget direkt livs viktigt att köpa där ifrån, men det kan ju vara kul och strosa runt och kika lite, och oftast hittar man allt för mycket som man vill ha.  Jag är ju inte allt för rik heller, men lite nya badrumsmöbler skulle ju inte vara fel... =P

Gårdagen var otroligt trevlig. Slutade relativt tidigt och mötte upp Karin för en after work på På G´s. Vi drack en öl, och sen fick jag för mig att jag skulle beställa en strawberry Drink. En frosen drink. Typ, gjord på is, jordubbar, jordgubbsextrakt och lite sprit, sen så smälte den typ bort i solen.. Men goood var den! Söta Trisseliss kom ner och gjorde oss sällskap, satt en stund till, och hon fick sig oxå en frosen drink. Drog en sväng på stan, men hittade ingenting som jag ville ha, eller jo, det gjorde jag iofs, men det fanns inte i min storlek. Så klart. Åkte hem till Rimbo och spelade yatzy på Trissans balkong, och tillslut så druttade jag hem och toksomnade!! Helt klart en tipp topp dag.

Solen skiner
, jag sitter och väntar på att Nadine ska komma hem från jobbet... Vi ska dricka kaffe. Och njuta av solen..

Nä, springa in på HM´s hemsida och se om det finns nått skoj?

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback