Imorgon gäller det... Eller smäller? =P

imorgon ska jag börja med min nutrilett kur som jag skrev om här i bloggen för ett par månader sen... Kanske inte ett par månader då, men det var endå bra länge sen jag beställde hem det, och förra fredagen så behagade leveransen att komma... Känns som det är miljoner år sen jag beställde det, men nu så. Jag är tokladdad. Dock har jag ingen våg, så jag kan inte "förväga" mig. Kanske dem har det på Ankaret? Annars får jag smita in hos skolsköterskan imorgon kväll då ingen är kvar och väga mig i smyg... ^^ Det kommer säkert att bli superbra...

Annars då? Har kommit hem för ett tag sen efter en tur till Täby Centrum, jag och Triss var super effektiva, in där, skaffa det, ut och in på nästa ställe. =) Även fast vi "bara" var där i ca 2 timmar kändes det som om vi varit där hela dagen. Hur som haver så var det riktigt mysigt att komma iväg och bara vara lite granna. =)

Sitter och klickar om mina bilder på facebook. Någonting har hänt, så nu kan jag ha 200 bilder per album, istället för 60 bilder... Vilken betyder att alla mina "part 1, part 2" mappar kommer att sluta existera. Istället kommer det finnas en mapp per grej. Klockers!

Puss å Kram, vi hörs sen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback