Skepp och hoj.

Hemma i Rimbo igen, tack för skjutsen honey! *Love*

Ja, stepUp medelpass... Det gick bra, till en början... Sen blev jag helt lost bland alla steg, saxningar, svängar, hopp, skutt och vätskepauser... ;) Men det var riktigt kul, och jag har bestämt mig för att inte ge upp än, skam den som ger sig... Tjejen i receptionen berättade att dem ska komma igång med "nybörjar Step" snart, så jag siktar in mig på det... Ska även införskaffa mig ett "3 månaders prova på gymkort" och se hur det blir...

Men jag säger som så, Natrilus Gym är rätt lyx... Eller ja, fräscht!

Är otroligt nyfiken på hur detta kommer utveckla sig. Huvudsaken är att man har kul!

Nu, dusch.

Sen, Tc.

Sen, Desperate och sova kudde...

Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback