Visst.

Jag har själv valt att använda mig av denna kur, och dricka enbart vatten och svart kaffe. Jag tycker att det än så länge går super bra, även fast jag "bara" är inne på dag två, känner mig oerhört motiverad och inspirerad. Känner att jag "sköter" mig och håller fast vid de "måltider" som jag ska äta varje dag. Äter ingenting annat, dricker vatten till förbannelse, springer och kissar stup i kvarten (Men dricker endå massvis med vatten eftersom det även är bra för celluliterna...) Och är allmänt glad...

Men att vänta med att äta sin middag tills det att jag kommit hem från jobbet... (och jag är hemma tidigast klockan 20.00) och sen sitta och surpla i sig ett stor glas oboy med vipsgrädde tycker inte jag är sjysst... Någonstans!

Han hade väl kunnat äta middag typ tidigare?
Eller har jag fel?





Kommentarer
Postat av: Patricia / Livet med Vilda

Det var ju inte så schyst :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback