Åh. Skoj!

Åh skoj. Har glassat runt i min morgonrock precis hela dagen, förrutom nu då.. Nu sitter jag här med mitt gigantiska badlakan svept omkring mig och väntar på att pälsklingen ska bli klar med nyponsoppan... Han är min egna sexy nurse. ;) Dock saknar jag outfiten...! =P Känner mig liite bättre, har inte haft någon direkt feber idag, men varit väldigt hängig...

Och den där j*vla gurglings grunkan som jag fått ordinerad är ju hemsk... Jag har en sju helvetes kramp i magen... Eftersom man skall gurgla skiten i ca 1 minut, och sen spotta ut (Obs, rim) så lyckas jag alltid med att få kväljningar... Urk! Och ja, inte för att jag har någonting att få upp direkt, har inte ätit "ordentlig" mat sen i söndags kväll... Kan helt enkelt inte svälja ner hela bitar mat, eller tuggade bitar... Bara "flytande" föda, och det är verkligen oerhört givande... Not... Just nu längtar jag efter en knäcke macka!

Oh well.. Det blir nog bra tillslut... Kommer somna som en stock när jag bäddat ner mig i sängen, det är jag toksäker på!

God Natt!



Kommentarer
Postat av: Linn

Haha nej det förstår jag! Kollar ogärna skräck ensam :O

I helgen blir det massa träning!

Genrep på söndag inför tävlingen i slutet av mars med. Jag e redan nervös haha!

Vad ska du hitta på? :)

Postat av: Patricia - I väntan på den vilda bebin

Usch, tycker så synd om dig stumpan! :( Pratade med min syrra när du ringde, sen hoppade jag in duschen och klockan sprang iväg. :P Men jag ringer dig imorn! Sov så gott nu :) Eller ja, så gott det går.. Puss puss :*

2009-03-04 @ 22:10:48
URL: http://smokingcankill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback