Asså ursäkta, förlåt...

Kan jag hjälpa den känslan jag har av att inte räcka till? Den känslan jag har av att inte... tillräckligt... Är detta bara någonting jag fått för mig? Och varför får jag för mig massa onödigt skit för? Tror en massa saker, misstänker och får typ bilder i huvudet av hur det skulle kunna vara, förhoppningsvis är det inte så. Men endå, vad ska jag tro, vad ska jag göra, hur ska jag göra för att slippa?

Det är min fråga? Ska jag göra samma sak? Bara för att. Skulle inte det verka lite konstigt...? Dock känns det onödigt, för varför skulle jag, är inte intresserad av det på det sättet, undrar bara varför du verkar vara det. Och gärna talar om det oxå... Fast inte för mig... !


Im stuck in the middle. I dont know what to do!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback