Besök hos tandläkaren idag...

Jaha. Kl åtta i morse ringde klockan eftersom jag hade tid hos tandläkaren kl nio. Nicklas Älsklingen var super söt och körde in mig så jag slapp åka in allt för tidigt och sitta och vänta på att få komma in...

Hur som haver, kommer in till läkaren på exakt utsatt tid, och berättar lite om min rädsla jag har pga av varför också vidare. Han börjar med att ta kort, och berättar sen att jag inte har några fler hål än det som jag berättat att jag har, vilket är bra, han tyckte att jag hade fina tänder, vilket jag inte tycker, men det är ju bra att han tycker det, sen så berättade han även att överhu
jag inte har några visdomständer, överhuvudtaget. Och att jag aldrig kommer få några heller, har inga anlag för det what so ever. Och det känns ju skönt, eftersom visdomständer sällan är till någon nytta, dem ställer bara till besvär, och man måste bekosta en utdragning, nu slipper jag det. Lovley! Hur som haver, han frågar om jag vill ha bedövning för att laga det pytte lilla hål jag har, men jag stålsatte mig och sa att jag ska nog klara det iaf. Och döm om min förvåning, jag klarade det, galant. Det gjorde bara lite ont, men det var nog bara för att jag är så överdrivet känslig, om jag inte minns helt fel så känns det exakt likadant när man har bedövning oxå, att det ilar till lixom. Ja svårt att förklara, jag är iallafall phett nöjd över mig själv...! =) Någonting jag inte är lika nöjd över är räkningen, över 1000 spänn ska dem  ha, för undersökning och lagning, det är detta som skrämmer en, de dyra priserna lixom... Meen, tur att jag inte ska dit förren om ett år igen, då hinner jag spara. Ha Ha!

Annars då, jo, pratade precis med min älskade Babydoll, åh, saknar henne massvis, men som jag sa till henne; jag förstår om du har viktigare saker för dig nu för tiden... ;) Det är helt förståligt! Vi hörs ju när vi hörs lixom! =) Och i sommar, oj oj oj, då blir det parken häng för heeeela slanten! * nickar intensivt...*

Så, nu funderar  jag på att ta ett bad, imorgon får jag lön och ska shoppa lite innan jobbet tänkte jag. =) Sen så har jag lagt in alla räkningar och allt, så pengarna kommer bara försvinna på ingenting... Eller ja, på någonting, mobilräkning, hyra, läkarbesök, you name it... Meen, liite har jag iaf kvar att shoppa för, och det är jag verkligen värd! Mwohahaha!

Hörs sen!

Puss!




(Och ja, det är faktiskt en rund ring över A.et i "så" jag lovar, den syns inte så tydligt dock)





Kommentarer
Postat av: Jonna

jävlar vad långt hår du har! :) PUSS!

Postat av: Felitchia

Fast det var förstås jag som skrev det där och inte Jonna, det stod sparat på den här datorn. Fniss.

2009-03-15 @ 20:39:18
URL: http://felbitchia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback