Det var ett tag sen sist.

Har väl inte riktigt haft motivationen för att skriva.. Men nu så.

Om ni minns mitt förra inlägg, så skrev jag ju om att jag åkte bil till Norrtälje med alls vår Jonna. Och att hon är en riktig tidsoptimist, eftersom hon tror att en timme är längre än vad den är, och så kommer hon på att jävlar i helvete, det är den inte alls, och så blir hon super stressad... Det är vår Jonna det. Hon slirar iallafall in på parkeringen där jag väntar som världens värsta biltjuv, jag hoppar in och Jonna skvätter grus bakom sig och gasar iväg... Kommer väl inte så där speciellt långt egentligen, eller jo, förbi Finsta och Syninge men sen börjar bilen hacka, och rycka och dra. Jonna halv skriker på bilen framför som tydligen gör fel, att vi inte får stanna nu för nu har vi ingen soppa kvar i bilen tydligen, mätaren är trasig, hurra tänker jag. Vi kommer halvvägs ut på motorvägen och Jonna ska försöka köra om en bil, och det går verkligen inte, för hur mycket hon än gasar så sjunker bilens hastighet,så det blir till att svänga in till kanten, på med varningsljusen... Nu är frågan, vem ska vi ringa? Vad ska vi göra? Går ut bilen, letar igenom bakluckan och hittar en dunk med bensin, Lovley. Jonna står och tankar bil mitt på motorvägen, och man kan ju undra vilka arslen som kör egentligen, jag menar, måste dem köra så nära, det åkte förbi bilar precis brevid oss, även fast det vänstra körfältet var helt tomt... Meen, ja. Norrtälje var det ja...



För övrigt så har jag också hoppat på Spotify flugan... Love it! ;)





Kommentarer
Postat av: Mia

spotify is the shit..:)

lyssna på det du vill utan att behöva sitta och vänta på att man KANSKE kommer hitta låten i fråga för att ladda ner..>.<


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback