Jag fick ett ryck.

Och plockade ut alla grejer ut badrummet, dammsög och sen så svepte jag över allt med duschen på högsta tryck, så allt damm och skit som ligger bakom rör och element och i hörnor kom fram, efter det så badade jag hela badrummet i klorin, så nu stinker det badhus här hemma. Men det kändes som om det behövdes. Nicklas dammsög köket, och nu så har han bäddat ner sig och sover typ. Stackarn är fortfarande sjuk...

Jag ska ge mig ut på en kvällspromenad, bort till Trisseluringen, känner att jag har alldeles för mycket energi för att sitta inne. Och än är det många timmar kvar tills det att jag ska sova. Så ja, en promenad it is. Men först ska jag möblera tillbaka in i badrummet... =) Ska även kolla på lite badrumsmöbler. =P

På återseende!



Kommentarer
Postat av: Nadine

Låter toppen de. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback