Just snyggt....

Klart att jag ska gå och bli sjuk. Alldeles innan kryssningen med tjejerna.. Hurra, jippi, jag är överlycklig... Not... Var riktigt dålig i Måndags, men jobbade endå, dock bad jag Chef kolla om någon kunde jobba istället för mig Tisdag, eftersom jag hade 39,5 graders feber när jag kom hem på Måndagskvällen... Stannade hemma hela Tisdagen, Triss komförbi med Glass och myspys. Tack snuttan! *Love* Och klockan fem var det dags för mig att pallra mig iväg till Läkaren... Och då mådde jag verkligen inte bra, febertopp som hette duga, låg och tokfrös under täcket... =/ Pallrade mig upp och dem tog prover på mig. Sänkan var riktigt låg, sköterskan frågade om jag var nålrädd... Jag visste inte vad jag skulle säga, jag bara tittade på henne... höhö... Hur som haver, jag har inga bakterier i kroppen, så jag fick inget pencillin, men jag skulle kunna ha ett virus, och pencillin biter inte på virus. Utan det är någonting man får "vänta" ut. Jag skulle kunna ha körtelfeber, eftersom min halsmandel är supersvullen, dock vet jag att man kan få svullna körtlar både i armhålor och i ljumskar, så jag är rätt nöjd över att det "bara"  är min halsmandel som är svullen... Jag fick en jätte äcklig munskölj som jag skall gurgla med typ var tredje timme om inte oftare, som ska dämpa "smärtan" i svalget... Det jobbiga med den är att den är knallgrön och smakar som Absint... Hurra... =/

Jag som längtar till kryssningen. Iofs, så kommer jag ju åka iallafall, jag menar, det kanske inte blir någon dricka för mig, men det är jag ju inte tvungen att göra, kan ha kul endå. Skönt att komma bort från vardagen lite. ;) Så så blir det, sova och kurera mig så gott som det går, och så åka på en shopping resa helt enkelt. ;)

Kalas bra.. Nu, dags att gurgla. Sen vila en stund. Ska försöka få i mig lite "mat" oxå... Yoghurt.. ^^








 

Kommentarer
Postat av: Linn

Åh va segt du :( Jag har med haft körtelfeber.

Lova att inte träna! det kan vara jättefarligt.

Jag ska vara hemma med. Ta det lugnt.. Se lite film osv :)

Postat av: DENISE - MODEBLOGG♥

krya på dig :(



http://nittioett.blogg.se

http://nittioett.blogg.se

2009-03-04 @ 16:22:06
URL: http://nittioett.blogg.se/
Postat av: isabel

hihi de är till Magnus! (fyller år 17:e mars) så tyvärr inte till mej =P Paketen är en aning feminina men vafaaan..



Snart är det kryssning!! WEEEE!!!



Krya på dej!



puss puss puss!

2009-03-04 @ 19:28:04
Postat av: Linn

De flesta genrer faktiskt :D

Förutom romantisk drama typ.

Pallar jag ej. Själv då? :)

2009-03-04 @ 20:03:45
URL: http://linntaastic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback