Måndags göra.

Jag kom hem från jobbet rätt skapligt, kände mig inte vidare trött eftersom bussresan gick oerhört snabbt, så jag beslutade mig för att baka kladdkakor inför Lördagen. Sagt och gjort, dem är nu klara och står och svalnar i köket, ska stoppa in dem i frysen imorgon. Fyra stycken blev det, rätt bra jobbat egentligen. =)

Sen så spenderade jag tid med att göra rent mina köksluckor, medans jag roade mig med att försöka få min nyfunna vän att säga svåra ord samtidigt som denna borstade tänderna, människan fuskade och slutade borsta när orden skulle sägas, men jag fick bli på leken tillslut och tyckte att det var väldigt givande. Men personen i fråga skulle gå och lägga sig så nu sitter jag här själv. Inte ett dugg trött, och massvis med energi... What to do, what to do...? =/

Snart är det iallafall Onsdag... =P

Sen så är det lördag, och det är den dagen jag ser fram emot mest just nu, att mina nära och kära kommer och jag får träffa dem allihopa... =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback