Rastlös!!!

Hur kan man vara så otroligt rastlös? Det känns som om denna vecka kommer bli rätt lång... Och den kommer gå rätt långsamt oxå för den delen. Känns det som. Tycker jag. Vet inte riktigt hur jag ska förklara, men det känns som om någonting är fel, som om någonting ligger och gnager i bakrunden... Och bara väntar på att få attackera...

Helgen i övrigt var rätt lugn, chillade på Fredagen, hade planer på att efter ljuspartyt hos Karin åka hem till Triss med familj men eftersom Nicklas hade feber så blev det inte av... =/ Liite surt då kanske... Sen så var det kalas för mormor som fyller 80 år. Så vi begav oss till ROS där det bjöds på tårta och kaffe. Sen gick timmarna fort, mormor babblade på om lite allt möjligt och vette tusan vad hon menade alla gånger... =P Sen så var tanken att svänga förbi Triss med familj igen... =P Men då hade lillskruttan kört slut på sina föräldrar fullständigt... Så Trisseluringen skulle nappa på soffan när vi var på hemgång. Så det blev ingen dejt idag heller... Får försöka oss på en dejt i veckan, innan jag drar in till jobbet. =) Så nu sitter jag här. Och är rastlös. Har gjort mig iordning inför jobbet, bäddat sängen, packat väskan, borstat tänderna... Och jaha... Nu då?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback