Torsdag.

Jag har varit vaken sen klockan 07. Det är verkligen inte likt mig. Jag som brukar sova typ massa timmar mer. Antar att det beror på att jag inte gör någonting om dagarna nu när jag är dålig. Kan ju inte riktigt aktivera mig som jag vill heller. Orkar inte så jätte mycket, men är endå oerhört rastlös. Får se hur denna Torsdag ter sig. Snön den vräker ner, inte ok. Det är mindre än en månad kvar till min födelsedag, och jag minns det året då jag fyllde 20, det var året då jag kunde skutta ner till bolaget på förmiddagen och köpa alkohol (lagligt för första gången) i bara linne och jeans. Tror tillåmed att jag hade flipflop på mig... Som om det kommer vara så i år? Och förra året, då hade jag årets första grillparty bara dagar efter min födelsedag, hade någon slags kombinerad inflytt/börfday party grill kväll. Dock hann inte solen komma hela vägen till min ute plats, men endå, vi satt på berget och hade det super mys... Som om det kommer vara så iår? I dont think so...

Har fortfarande grymt ont i halsen, grymt ont under vänstra bröstet, typ i bröstfästet... (Vet inte hur jag ska förklara) och så strålar det igenom det vänstra bröstet oxå... Igår när jag låg och bara andades i sängen, kunde inte somna, så ilade det till, lixom från en molnande värk, till en intensiv värk på några sekunder, runt solarplexus... Kan det bero på de hulkningar jag gjort tidigare under dagen, pga den äckliga gurgelgrunkan som jag fått? Ingen aning, men det känns onödigt att bli parra... Men endå. Vet inte riktigt vad jag ska göra. Funderar på att ringa och diskutera med vårdguiden... Dem kanske har något bra svar... För det var en läkare som lyssnade på mina lungor i Tisdags, och då var det inga probs med dem. Han hörde ingenting iaf. Hur man nu vet hur det ska höras.. Men ja...

Vårdguiden it is. Som den hypokondriker jag är... =P



Kommentarer
Postat av: Linn

Okej jag förstår! Men kul att få hänga på över huvud taget! :)

Jag tävlar i cheerleading! :)

Oh det är kuL!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback