Beställt hem detta.

Jag och Fröken Banan har efter att blivit inspirerade av Patricia (Och aningen avis *Blink, flirt*) bestämt oss för att klicka hem följande;


Klicka... (LÄNK)

Detta eftersom vi oxå vill ge det en chans och lyckas. Quickstarten är en femdagars kur så man kommer igång ordentligt, och följer den slaviskt ;) Vilket vi båda nog behöver, eftersom vi är rätt segstartade.. =P Hittade den online på en hemsida som jag inte minns namnet på tyvärr men den kostade "bara" 279:- Dyrt eller billigt? Who knows? Det visar sig helt enkelt... *smile*

Så önska oss lycka till! =)






Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

Lycka till! Det kommer säkert att gå bra. Jag ska också testa det sedan efter graviditeten. :D You go!

Postat av: Anna Lundin

Lycka till! Det kommer säkert att gå bra. Jag ska också testa det sedan efter graviditeten. :D You go!

2009-05-05 @ 15:43:29
URL: http://uglyandbeautifulgirl.devote.se
Postat av: Patricia / Livet med Vilda

Det där kommer att gå galant! I know it! Ser fram emot att ses imorn :) Kul att du är nöjd med bloggen också, makes me happy :D Puss!

2009-05-07 @ 20:43:11
URL: http://smokingcankill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback