Burr...!

Fuckeliduck vad kallt det är då. Riktigt ruggigt. Turligt nog ska jag snart krypa ner i sängen. Trööött... Blev bortskämd idag och fick skjuts hem av Trissan, toknice, följde med henne till hennes mamms en sväng oxå, trevligt att träffa dem, det var ett tag sen sist. =)

Annars då? Jo, rätt okej, trött som sagt, och hes. Har typ tappat rösten, men förhoppningsvis är den tillbaka tills imorgon... Man ska ju vara social på Ankaret lixom. Kan inte smyga omkring på samma sätt som på Roden. Eller smyga och smyga... Undvika att existera?! =P

Puss godnatt!

Kommentarer
Postat av: Annie

Jaha! Där ser man :) Jag håller tummarna för dig då, hoppas att det fungerar! Det gäller ju att hitta det som passar en bäst.



Det är bra med mig också, sitter också och väntar på att få semester.. Men den verkar ju inte vilja infinna sig nån gång >.< När har du semester?



När du vill gullet, jag är tillgänglig mest hela tiden :D

Postat av: Anonym

Åh, vad kul med en liten minisemester! De är så otroligt underskattade, såna borde man ta oftare ^^



Jag har min semester vecka 32-34, så jag har skitlångt kvar till min ;) Har dock en vecka i juni också.. Så det är ju inte så långt kvar!



Jag är absolut på en lördag, passar väl bäst för båda :)

2009-05-29 @ 12:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback