Dead by April.


Denna låt ger mig hjärnspöken. Det är en öronmask. Går och nynnar på den i tid och otid, kanske lyckas jag släppa taget om den om jag lägger upp den här på bloggen. Förhoppningsvis. Den är bra på nått sätt, men endå, den sätter igång hjärnverksamheten något så fruktansvärt. Speciellt om man sitter ensam i en skrubb på jobbet och försöker äta upp lunchen som endå inte smakar någonting eftersom jag har förlorat mitt lukt och smaksinne för tillfället... =/




Dead by April - Losing you.



Kommentarer
Postat av: Annie

Åh, den är grym den där låten. :)



Cyklandet går sådär, har nog inte cyklat på 2 veckor nu.. Mest pga ledigheter och sjukdom och så, men idag var jag bara lat efter vårruset igår :)



Hur är det med dig?!

Postat av: Linnea

Den låten är asbra! :D

2009-06-04 @ 12:59:40
URL: http://lillonea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback