Idag är det äntligen fredag. =)

Idag är det äntligen fredag, och jag har toklängtat efter detta veckoslut. Egentligen har jag ingenting planerat, men jag känner att det har varit rätt mycket på jobbfronten denna vecka, så det känns skönt med lite helg och tillfälle att vila upp sig, vad helgen kommer att erbjuda eller vad som hittas på, ja det visar sig när tiden är kommen. Har en del olika aktiviteter som vi kan välja mellan, eller kanske försöka pussla så vi kan göra dem allesammans. =)

Snart kommer Triss och Vilda hit och dricker kaffe, och efter det så bränner vi in till Norrtälje och terroriserar Fru Banan på ankaret en stund. Notis till mig själv, plocka fram pengar...!

Hörs senare!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback