Irriterande...

Jag är fortfarande sur... Sur på att jag var tvungen att vara kvar på jobbet "ända tills" 22 igår. Även fast jag anser att jag slitit som ett djur, i hur många veckor som helst! Men icke! Även sur på att det knasat så mycket med min lön, känner att jag inte har koll på någonting, även fast jag fått cash, men ja, är det så som det ska vara? Grundlönen, samma lön som jag har haft i flera månader, ja den blev det någon miss på av någon anledning... =/ Knas...!

Men idag är det iallafall lördag!

Gårdagskvällen spenderades hemma hos Tobbe här i Rimbo. När vi kom dit så fick vi mat... Han hade lagat spaghetti och köttfärssås för en hel arme, så vi käkade och käkade och det tog aldrig slut! =P Efter det så plockade han fram balansbrädan till sitt nintendo Wii, så vi rockade rockring, körde backhoppning, spelade något annat spel, minns inte riktigt vad det var, sen så var det guitarr hero och vi lirade och lirade. Sen blev det dags för bowling. Nicklas lyckades slå sönder ett glas när han "kastade" klotet. Han missberäknade avståndet och längden på sina armar. =)

Nu blir det frukost. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback