Ledig Torsdag.

Varför var åskan tvungen att hänga i luften hela dagen? Och sen, när det väl var dags för mig att gå hem, ja då var himmelen blå. Dock var solen påväg ner men endå... Lite sol tack? Om det inte är för mycket begärt!!!

Nicklas släppte av mig hemma hos Trissan i förmiddags och vi väntade på att Vilda skulle vakna och vandrade där efter ner på byn. Diverse inköp skulle göras och vi passade även på att köpa mjukglass. Detta ogillades skarpt av Vilda, så det var bara att styra kosan hemåt igen, och lika bra det, eftersom det började små dugga, knappt märkbart men endå, och när vi väl var inomhus igen ja då passade solhelvetet på att skina... *morr*

Käkade take away Thai från Thai resturangen vid ICA. En applåd till dem, för det var faktiskt gott. Trots att butiken såg ut som sju svåra år. Jag valde någon slags wok med nudlar och fläsk kött, och där i fanns alla möjliga gottigheter, där ibland vitkål. Vitkål är underskattat...! För att inte tala om portionen. Den var gigantisk! Jag åt så mycket jag orkade, och lite till, där efter sparade jag resten till lunchen imorgon, matlåda fixad. Check... Ska ju åka in med kvart över sex bussen imorgon bitti och har ingen lust att försöka fixa matlåda nu. Men ja. =P Väntar på att tvätten ska bli klar. Kom på det att jag "måste ha arbetskläder imorgon" suck... Så tur i oturen att tvättstugan var ledig... Kommer somna som en gris... =P

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback