Magen full av smörgåstårta... =)

Jaha, då sitter jag här och jäser, magen är överfull av smörgåstårta som Karin bjuder på. Varför detta kalas kanske ni undrar nu, och jag kan ju säga som så att Tack och Hej Karin! Efter sju långa, svåra år, säkert riktigt roliga oxå tror jag, så ska hon lämna oss och heltid på Roden, för heltid på Ankaret här i Norrtälje, och kanske det bästa av allt, dagstäd, dag tid, normalt liv... =) Och hon har gått runt och varit glad hela dagen. Och det är hon värd. Hon är värd väldigt mycket mer, men detta är iallafall en början på hennes nya liv. *glad för din skull skruttan!*

Annars då? Jotack bara bra, jobbar och sliter, ja kanske inte just nu men jag har gjort. Ska snart till Ankaret och planera den framtida tillvaron där, eftersom även jag ska börja där, fast bara i 3 eller 4 timmar. Vet inte än, deltid kan vi ju döpa det till... ;)

Imorgon är det äntligen lite ledighet, har pratat lite löst med BabyD om att ses, och förhoppningsvis blir det så. =) Vad vi ska göra, det vette tusan, men det visar sig, den som lever får se.

Lördagen ska spenderas rätt lugnt på dagen, och på eftermiddagen ska jag in till Norrtälje på 30 års skiva. Ska bli nice det oxå, blir smörgåstårta på lördag oxå, jag kommer bli tjockare än vad jag redan är. =P

Ska försöka göra någonting vettigt...

Puss Kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback