Måndag.

Vaknade imorse och tryckte i mig lite frukost, sen så styrde jag mina steg mot Vallby och Trissans lägenhet. Väl där så kramades jag med både Trissan, Vilda och Ebba, drack kaffe och snackade skit, dessvärre så sprang klockan iväg snabbare än vad jag hade räknat med och vips så var jag tvungen att gå till bussen... =/ Men hellre korta dejter än inga dejter alls... ;) Det är iaf vad jag tycker... =)

Hade en riktigt soft dag på jobbet, slutade redan kl 18, eftersom det inte fanns så där super mycket för mig att göra denna måndag. Jag klagar inte. Istället haffade jag Nadine och gick ner till Åhlens för att köpa en ny kalender, dock fanns inte den som jag ville ha, så vi gick istället hem till Nadine igen och pussade på kattungarna och drack kaffe, sen så åkte jag hem. Väl hemma så fick jag lite cravings efter pepparkakor och blåmögel ost. Så det gick jag in och köpte på konsum. Nu, 2.5 timmar senare så står det fortfarande i skafferiet/i kylskåpet. Var väl inte så vidare sugen trots allt då. Meen, ja, tänk om jag hade varit mer sugen än vad jag nu är, då hade jag ångrat mig... =P

Har även lyckats med att tvätta, så nu är hela lägenheten full med tvätt, och det luktar ljuvligt... =)

Bjuder på en bild.

 
Fick hjälp av Trissan att färga håret, skulle avfärga mitt hår från svart...
Och ja, medlet sög sig fast i utväxten och rötterna, och jag blev tokblond...
Dock försvann väl de mörkaste pigmenten även från det långa håret. Men det ser ju faktiskt liite roligt ut... ;)


 


Så här såg det ut efter första svängen avfärgning... Bilden ovan ser ni efter andra svängen...
Men ja, snygg är jag iallafall... =P



Kommentarer
Postat av: Felitchia

Annisch! När ska vi äta sushi? :)

Postat av: Patricia / Livet med Vilda

Åh guuuud.. jag kan fortfarande känna ammoniak-doften när jag tänker på den där färgningsduellen. :O

2009-05-19 @ 18:49:02
URL: http://smokingcankill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback