Pause.

Jag har tagit mig en välbehövd pause och en kopp kaffe. Ska strax dra ut och ge lungorna lite att jobba med, och sen så ska jag fixa med tvätten och fortsätta röja. Spännande information? Jag vet, jag är så givande ibland. Annars så har jag fullständigt gett upp med min mobil, den bestämmer sig för att avsluta samtal lite när som helst, eller inte avsluta, utan stänga av hörsnäckan, så jag hör inte vad personen jag pratar med säger, jag hör verkligen ingenting alls... Phett frustrerande!!! Dock så är det inte vidare långt kvar tills jag får lägga en ny mobil på mitt abonemang, dryga månaden! Thank god for that!! Jag kan knappt bärga mig... =P

Nä, usch, ger upp det här, har ju ingenting att komma med överhuvudtaget!

PUSS!!



Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

Vad fin din sida har blivit. :D Trissan är verkligen duktig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback