Anna = Tlöööööött!

HUGA! Vilken lång dag det har varit idag! Vaknade imorse och var super pigg. Kanske berodde på att jag somnade runt 22 igår, men ja. Kändes iaf skönt att vara pigg så pass tidigt för en gångs skull. ;) Studsade iväg till bussen och kommer sedan på att jag ska jobba "dubbel pass" idag... F*ck! Eftersom jag ska till läkaren imorgon bitti så måste jag köra onsdagens morgonpass på torsdag eftermiddag/kväll. Sagt och gjort. Jag var hemma typ kl 21... Jobbat nästintill oavbrutet sen kl 06.10 imorse... Snacka om att det känns i heeeeela kroppen!!!!! Tlöööött!

Dock betyder detta att jag har Sovmorgon imorgon, vilket inte är vanligt på mina vardagar. Plus att jag skall hem till Sötaste Patricia och hennes Dottra och dricka kaffe.  En perfekt start på en förhoppningsvis perfekt fortsatt dag. ^^

Nu, fortsätta kika på desperate och efter det Christine... Sen sova sängen...

Lööööv!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback