det skulle kunna vara en bättre mo

3142f611997ede674145345be2ea135c.png

Kolla varifrån!

det skulle kunna vara en bättre morgon. Ingen mjölk hade jag hemma, så nu sitter jag på bussen utan kaffe. Visst, kan dricka kaffe utan mjölk, men just denna första. Morgon kaffet lixom, där behövs det mjölk. Idag är ment äntligen fredag, snart helg! Och jag har planerat in en ordentlig sov morgon. Känns som om jag behöver sova ut ordentligt. Men säkerligen blir det precis som de andra gångerna, vaknar tok tidigt, är super sig och går upp. Huga! Men, kanske är det så att S kommer till mig, jag brukar sova väldigt bra då. ;)

Nej ni ca 15 tappra läsare som jag har, ni får ha en dunder bra fredag. Ta det lugnt i helgen och gör ingenting som jag inte skulle göra. ;) LÖV!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback