Det som har hänt. =P

egentligen inte så jätte mycket. Men ja, måndag idag, jobbade på i vanlig ordning, på väg till Ankaret så såg jag en död råtta. (Se föregående inlägg) slet som ett djur där. Mötte upp mammsen efter jobbet för en liten snickesnack stund, åkte hem och såg att jag fått in pengar från Tradera, så jag travade iväg till ICA för att skicka iväg dem. Så de kommer fram imorgon. Och bara för att jag skriver om det nu så kommer jag på att jag kanske ska ta och maila till de två damerna och tala om att paketen är påväg... Gjorde ett kragtag och masade mig bort till tvättstugan och hittade en tvätt tid. Idag. Löv! Passade på att bädda rent i sängen oxå. Hade fått hem post och där ibland ett par av de julklappar som jag klickat hem. Underbart. Ska sätta mig och leka tomtenissa någon dag här och så in klapparna. ^^.

Annars är det inte så mkt som händer. Jo förresten, de ringde från målerifirman. Imorgon så kommer dem och börjar måla i min lilla lya!!! *gladerliglad* Tänka sig att det kanske kan bli som så att det blir fint i min lya till jul iallafall... Det enda som saknas dock är ju köksbordet med de underbara stolarna, men egentligen är det väl lika bra om de möblerna inte existerar i denna lägenhet än, jag menar...

Vem vet hur försiktiga målarna är?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback