Funderar.

Jag funderar starkt på om jag ska ta mig i kragen och sortera i ordning inne i "förrådet" en gång för alla... Kanske lägga alla kartonger jag inte använder under sängen? Eller tejpa in dem i sopsäckar. Bara för att ha dem ur vägen lixom. Och kanske platta ihop banankartongerna och lämna i återvinningsrummet. Bara för att bli av med dem oxå. Har pratat med en av lärarna på handel, för att höra med dem om dem vill ha kartongerna att frakta grejor i när det väl är dags att fylla container igen för Gambia. Men eftersom jag inte får något svar så tänker jag inte spara på dem längre. Så off they go. Iofs, ska höra med en annan tjej först som är påväg att flytta, om hon vill ha dem. *Snilleblixt.*

Hörs senare!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback