Kväll.

Efter en kopp kaffe och en yatzy hos söta grannen Patricia så styrde jag mina steg hemmåt. Och ni kan ju gissa hur ovant det var att svänga av alldeles för tidigt frånsett hur jag brukar göra när jag är påväg hem. Men sen när jag såg att dem klistrat upp mitt namn på både brevlåda och dörr så blev jag glad. Inte ens brevbärarens misshandel av min post kunde få mig på dåligt humör... =P In i lägenheten jag gick och satte igång med att plocka in grejer i garderober, torka ur hyllplan och massa annat jox, och ja. Efter kanske en timme så hade jag tömt ett X antal kartonger och staplat in grejer lite här och där. Och staplat undan kartonger och sett över innehållet i de kartonger jag inte kan plocka upp än eftersom jag inte har någon tvbänk att förvara dem i... Men ja. Börjar komma i ordning, skulle man nog kunna säga... *glad*

Imorgon tar jag i tu med dammsugningen, funderar på att svänga förbi ÖB och köpa ett nytt golvmopps set, för det jag har nu tar bokstavligen talat livet av min rygg. Plus att hinken läcker i botten. Men men, vad kan man kräva av det med tanke på att det kostade typ 20 spänn på Rusta... =P


Och ja... Snart så kan jag nog börja ta hem folk igen. ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback