Something new... ^^

Har förutom att diskat, dammsugit och torkat golv ikväll även roat mig med att fixa lite i sovrummet. Tillsvidare. Än är det mycket som ska göras, men jag är endå nöjd med mitt tillfälliga resultat. Bilder kommer här nedanför. Klicka på dem för större bild. ^^


Sovrummet. Så som det såg ut innan jag tog mig i kragen.
Och en "under tiden" bild. Inte så glamoröst kanske...


Sovrummet. Efter mitt kragtag. ;) Längtar efter att få tag på färgen
så vi kan kasta upp det på väggen. Och allt annat som ska in!




Kommentarer
Postat av: Patricia

Fan vad mysigt det blev! :D Den där sista bilden utan blixt får mig att vilja dyka ner i din säng och sova, haha :P Vill se irl snart :) Your place i helgen? ;) Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback