Bra Fredag.

Denna Fredag har varit en bra Fredag. =) Jag har spenderat heeeela eftermiddagen/kvällen i goda vänners sällskap. Morgonen oxå för den delen. Tänkte bjuda på lite bilder. Mitt internet är fruktansvärt segt, även fast jag betalade räkningen typ igår... *morr*

Men som sagt, här kommer bilderna!

En väldigt morgontrött Anna och en väldig morgonpigg Travis spenderade morgonen med att slicka på leksaksbilar. Eller ja, Travis slickade. Jag Drack kaffe. ^^

Senare under kvällen blev vi väldigt tjejiga och pimpade varandras naglar. Me Like! Lynn gjorde mina, vita med zebra mönster, och trissans, svarta med vita rosetter. Sen gjorde jag och Trissan varsin hand på Lynn. Dock fick jag inga kort på det. =/ Och ja, det var rätt svårt faktiskt. Man typ stämplade på. Eller vad man ska säga. Det var riktigt kul iallafall. Lynn, igen!

Nu sitter jag hemma, är rätt seg, har packat upp allting som jag har släpat runt på sen igår, kikar på Miami Ink och funderar på om det är dags att släppa taget om denna Fredag och se fram emot imorgondagen då det är IKEA som står på planeringen. ^^

Sov gott sötnosar! ♥




Kommentarer
Postat av: Patricia

Heta bilder, grrr! ;) Hade verkligen jättemysigt mer er igår! <3 Nu är klockan efter tio, me gonna call you! kjaaamizz*

Postat av: Felitchia

Gud vad jätte snygga naglar!!! avis

Och jag saknar dig Anna, dunder länge sedan vi sågs nu ju :(

2009-10-05 @ 17:48:53
URL: http://felbitchia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback