Hemma idag.

Är hemma från jobbet idag. Sov knappt någonting natten mellan lördag och söndag pga armen. Tur nog var ingenting brutet, eftersom jag gick röntkas oxå. Dock har jag "spräckt" ett antal blodkärl där av svullnaden. =/ Tog bort bandaget igår hemma hos morsan och farsan, och när det väl kommit av och trycket släppte (Det var rätt hårt lindat, angligen för att hålla nere svullnaden?) så blev jag akut jätte trött och dålig. Slutade med att jag var tvungen att gå och lägga mig och vila en stund, vaknar två timmar senare och då hade de andra redan käkat middag och fikat. Morsan ville inte väcka mig, för hon ansåg att det var lika bra om jag sov ett tag, och ja, det var nog det. Kom hem runt 21 sen och somnade inte allt långt där efter. Vaknade imorse och är piggare, men ändå väldigt svullen. =/

Så ja, inget jobb idag inte... Tur att jag lyckades få igång internet. Annars hade jag blivit galen!

Kommentarer
Postat av: Lynn

Stackars Anna! Ringer dig senare... KRAAAM!!! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback