It´s a halleluja moment fan..!

Oj. Vad bra det känns! Att tidigare idag diskutera Hm´s förädiska hemsida och all den shopping som man gjort hos dem under åren och alla dessa räkningar som droppar in varje jävla månad. Det är som Trissan säger, man minns knappt vad man beställde sist lixom. Eftersom det endå inte är någoting super speciellt man klickar hem där ifrån. =/ Hur som helst så sa jag iallafall, att jag ska jobba på att betala av min kredit som jag har på hemsidan. Och sen, när jag väl är klar med det så ska jag aldrig igen shoppa via deras hemsida... Kom hem för en stund sen och vad har kommit med posten? Jo, en faktura från hm. Men snacka om att jag blev glatt överraskad, när jag sprättar upp brevet och ser hur mycket jag har kvar att betala...

Endast 700 kr kvar...!! JÄÄÄÄS!!!

*Super duper glad. Hoppar nästan upp och ner*

Känns riktigt bra. Aldrig ska  jag sätta mig i den "skuld fällan" igen. Iallafall inte hos HM.

Ska samla energi och dra en sväng ner till konsum. Behöver mjölk och smör. Intressant va?

TTYL Bitches! <3


Kommentarer
Postat av: Patricia

Vi bildar en pakt, aldrig mer H&M-konto! Man blir alltid besviken på kläderna och palla skicka tillbaka liksom. Neeej, nu står vi fast vid detta tycker jag minsann! ^__^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback