Jääs, Jääs, Jääääääs!

Nu har jag suttit och klickat runt inne på Jysks hemsida. Och hittat MASSVIS med skoj! Eller ja, inte massvis som i massvis. Men endå mycket nytt som jag med stor säkerhet känner att jag ska införskaffa. ^^

Tänkte lägga upp lite bilder. Först på det som jag ska införskaffa;






Sofforna införskaffar jag i en kombo, vilket både betyder flera sittplatser på en gång, kommer platsa perfekt i vardagsrummet och priset är dessutom lägre. Om man köper båda samtidigt. *Smile* Köksmöblerna blev jag kär i så fort jag såg dem. Me gonna get them! Dock så "får man bara med" bordet och fyra stolar i "paketpriset" men får dock köpa till extra stolar om man vill, då till en reducerad slant. ^^


Nu kommer det bilder på vad jag vill införskaffa,
men som inte är lika "nödvändigt" som det ovan...





*DREGGEL*

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback