jaha.

Ja då var det gjort iallafall. Har precis betalt första hyran på nya lägenheten. Och det känns... Bra... På nått sätt. Ska bli otroligt skönt att få lite bättre ordning på boendet mitt. Och när allt är klart, möbler, inredning ja, allmän bosättning så kommer det nog kännas ännu bättre. Jag menar, en tvåa är ju alltid en tvåa, och jag hade ju inte planerat att bo i denna etta hela livet... Dock hade jag ju räknat med sällskap i tvåan, men det blir inte alltid som man tänkt sig.

VILL HA NYCKELN NUUUU!!!! *Give me!*

Har ytterligare en hemmadag imorgon. Känns som om det är lika bra eftersom jag fortfarande är rätt svullen och öm. Känns dumt att arbeta med armen för tidigt lixom. Men på onsdag räknar jag med att vara fit for fight igen.

Nu; En kopp hett te och sen sängen sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback