Jaha.

Då var det dammsuget iallafall. Klart lixom. Har skrivit under mina adressändrings lappar som jag fick hem i brevlådan idag oxå, stoppat tillbaka dem i kuverten som man fick med och slickat igen och stängt. Och tänka sig, som alltid när jag slickar igen kuvert så skär jag sönder tungan på dem...! Jag kan verkligen inte slicka igen kuvert, och jag verkar glömma bort det är mellan gångerna. Det visar ju bara på att jag är en världelös brevmänniska. Tacka vet jag internet... ^^ Sitter nu, halvt kikandes på Färjan 3, förhoppningsvis så skymtar man min bror någon gång under avsnittet samtidigt som jag bläddrar igenom nyaste cosmopolitan som trillade ner i min brevlåda. Som en trevlig överraskning på måndagskvällen. =)

JAG VILL HA NYCKELN TILL NYA LÄGENHETEN NU!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback