Seg.

Känner mig seg. Sitter och väntar på att klockan ska bli två och att barnkalaset ska börja. Imorgon fyller nämligen min gudson två år.. *fliin* Stor karl det där. ^^ Just nu är han dock påväg att somna så nu blir det lite lugnt i huset.

Om ca en vecka så flyttar jag till nya lägenheten oxå. Skickade ett meddelande till tidigare hyresgäst, för att kolla hur det blir, om jag får tillgång till nyckeln tidigare eller inte. Jag har fortfarande inte fått något svar... Vet inte riktigt hur det blir. Hatar att behöva gå och vänta på svar. H*n verkar dra ut på det hela in i sista stund... Jag menar, får jag inte nyckeln senast fredag... Så måste jag med stor säkerhet ta ledigt från jobbet på Måndag den 2/11 och det är inte det lättaste alla gånger... Plus att jag gärna vill ha ut alla mina prylar från ettan innan jag ska städa ur den. För då är det lättare att städa. Just nu är klädkammaren full med kartonger. Och det kommer gås med skor inne i lägenheten i samband med att allting ska flyttas ut, och då känns det oerhört onödigt att flytt städa innan... Ska försöka mig på att våt-torka av alla skåp i köket oxå. Antingen börja ikväll när jag kommer hem från Norrtälje, eller ta lite hela tiden varje morgon innan jag åker in och jobbar. Ska ju köra kvällspass hela veckan eftersom vi ska hinna med att golv-vårda på ankaret...

Ett oerhört ogivande och ointressant inlägg. I know.

Ska röka nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback