Ytterligare ett; "jag vill ha inlägg..."

Jag har hittat lite mer grejor som jag vill ha till nya lägenheten. Ett sängöverkast, ett datorbord, två olika tv-bänkar och ett duschdraperi... =P Kommer kasta med överkastet och duschdraperiet i samma veva som jag köper loss soffgruppen på fredag hade jag tänkt. För de gick inte på så fruktansvärt många slantar... *ler stort*

Bilder, produktinformation och prisinformation följer (Rippat från
Jysk) ;


Datorbordet. Skulle hellre ha det i svart, men vitt fungerar oxå... Tycker bara att det är lite halvjobbigt när det blir fläckar efter skitiga fingrar och dyl. Men man får la hålla efter så fungerar det säkert. Tror att detta skulle göra sig utmärkt i det vänstra hörnet i vardagsrummet. ;)
Pris; 1299:-


Tvbänk no1. Gillar designen men är inte så förtjust i luckorna och dess funktion. (??) Dock ser den ju väldigt stilren ut, vilket är det utseende som jag är ute efter. Måste dock mäta den vägg där tvbänks konstalationen ska stå. Så det blir rätt. ;) Denna är 140cm bred. Men ja... Lite småsugen är jag iaf.
Pris; 1499:-


Tvbänk no2. Denna är jag mer sugen på än den ovan. Både lådor och "fack" för playstationet och dvdspelare. Denna är 180cm bred.
2499:-



Duschdraperiet (199:-) och överkastet (250:-) Märks det att jag tycker att svart är fint eller? Överkastet kommer passa kalas super bra i sovrummet efter att vi målat om där inne och fixat. Kommer försöka ta mig i kragen och fixa före // efter bilder...

Jaaaaaaaaaa. This is it for now. Funderar på att släcka ner och krypa i säng.

Godnatt Bitches! ♥









Kommentarer
Postat av: Per Dahlqvist

Dom där ser as snygga ut :), tycker du ska köpa dem :D.

2009-10-28 @ 00:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback