Att färga håret. Del 1.

Efter jobbet idag styrde jag mina steg hem till Patricia för att påbörja "Operation Vinterhårfärg". =) Jag dokumenterade lite granna och ja, bilderna får prata för sig själv... ^^ Två blekmedels rundor senare. *Flirt*

Håret är uppsatt och i bakgrunden skymtar söta Patricia som donar med alla olika ingredienser. ^^

Första svängen blekmedel är nu i. Sved inte så mycket som jag minns. ;) Observera den otroligt snygga sopsäcken jag har över axlarna... Alla sätt är bra utom de dåliga... ^^

Jääs. Ursköljt och redo för andra svängen. ^^

Strax innan ursköljning. Läckert eller hur. ;) Nu ska mitt stackars hår (som dock inte blev så slitet och påverkat som jag hade räknat med) få "vila" tills Onsdag. Då det åker i två andra färger.. ^^

 

Jag tycker om att få ordning på mitt vinter hår. ^^ Återkommer säkerligen med del två på Onsdag kväll. Kanske...


Kommentarer
Postat av: Patricia

Haha :) Vi är värsta små lilla My-orna! :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback