Back in black!


And Im LOVING IT!

Det är på detta sätt jag ska vara. Detta är så min hårfärg. =) Det röda blev inte riktigt som jag hade planerat, men detta berodde på att jag efter att ha blekt håret två svängar i måndags, gärna ville slänga i det röda direkt. Eftersom jag verkligen ville få ordning på Ozzy frillan. ^^

Tacka vet jag
Patricia raring! Som orkar med att hjälpa mig med alla mina färgförpackningar och blandningar och allt hår!! Det var som ett kråksbo ett tag där tror jag.. =P

Nu sitter jag hemma i soffan och passar på att sitta riktigt ordentligt, för på söndag kommer de nya ägarna och hämtar den. Längtar efter att få hem den nya soffgruppen från Jysk. Dock kommer jag inte ringa hem den förren jag har flyttat in till nya lägenheten. I cant Whait!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback