Imorse.

När jag vaknade till imorse... Tiidigt. Tiidigt. Så trodde jag för ett ögonblick att det snöade. Jag var helt bombsäker på det och kände bara FUCK!!! Jag är en sån människa som kan tycka att snö är fint, speciellt då det är mörkt ute och det bara toksnöar, inte blåser, inte stormar, men snöar, Mycket. Helst ska jag befinna mig inomhus, under en gosig filt, med en kopp thé. Då är snö som allra bäst! *fliin* Snö är kallt, äckligt, och blött. Men det betyder ju inte heller att jag inte kan vistas ute i det? Jag menar, det är bara fruktansvärt jobbigt att ta sig till jobbet när det har snöat. Bussar som åker i diken, halt och jävligt på vägarna.

Turligt nog så har det ju inte snöat. Så varför sitta här och "klaga"?!

Ska försöka dra i mig mitt kaffe nu och sen börja göra mig iordning för en Torsdag på jobbet. Eleverna slutar tidigare idag. Hurra, så förhoppningsvis är byggnaden relativt tom...!





Kommentarer
Postat av: Lynn

...snö...? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback