just nu känner jag att det är någo

0-4d5bfabf51d939e04f66b988ebabe9ac.png

Kolla varifrån!

just nu känner jag att det är någonting som är fel. Jag anar oråd. Det känns lixom i maggropen, började sedan tidigare ikväll när jag ringde och kollade läget, inte är det bättre nu heller... Ingen hej puss, eller godnatt puss, inget krypa nära, ingenting. Och när jag frågade om det var någonting som hänt fick jag först inget svar, sen sa han -"kan vi ta det imorgon, jag är trött och vill sova..." så nu är det jag som sömnlös. Jag tycker inte om att behöva grubbla när det egentligen är dags att sova, det är inte bra, mina hjärnspöken beter sig nämligen som djävulska demoner vid den här tiden på dygnet... :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback