Måndag 21 September.

Jaha. Måndag igen då. *jubel och applåder* När klockan ringde imorse så ville jag verkligen inte gå upp... Överhuvudtaget. Men ibland bara måste man... Vädret är ju världelöst idag oxå, helst av allt vill jag inte sticka näsan utanför dörren och åka in till jobbet... Snart kommer väl den där hemska snön oxå... =´(

Denna vecka skall jag försöka med att inte göra någonting utöver mitt egna. Jag har lite grejer att ta igen känner jag. Speciellt i en korridor på Roden som jag inte har ägnat speciellt mycket uppmärksamhet på under veckan. Har varit på annat objekt och då "tappat" den korridoren. Vilket är bitterljuvt. Det är tydligen svårt att använda blötmopp...

Oj. Vilket givande inlägg, Not.

Vi hörs under dagen!


Kommentarer
Postat av: Patricia

Neeeej.. säg inte så, snön får dröja några månader till tycker jag allt! Å andra sidan går ju veckorna så jävla fort så snart är det väl julafton :( Usch. Noo!



Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback