Vaknade självmant.

Imorse vaknade jag av mig själv och tänkte för en sekund... -"det är någonting som saknas..." Låg och bara mös en stund och kort där efter så hörde jag det. Borrandet. Det hade inte upphört. Men det har flyttat ett par portar bort. Så jag slipper vakna av just det. Härligt! Känner mig ordentligt utvilad, men vet att energin kommer sjunka ner i fotknölarna i samma veva som jag kommer in på jobbet. Men så kan det vara. Förhoppningsvis kommer denna dag flyta på relativt smärtfritt. P3 i lurarna och MNK ikväll. ^^ Ett rätt roligt radioprogram. Jag är en inbiten p3 lyssnare vid det här laget... ^^

Oj, klockan är mycket, hälla i mig mitt kaffe, borsta gaddarna och sen springa till jobbet...

Thats all folks! Hörs senare vettja!




En sommar dag nere i Socitetsparken Norrtälje.
I think that Im addicted to sunlight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback