Uppe före tuppen! Det är kallt och halt ...

Uppe före tuppen! Det är kallt och halt ute, inte okej. Det är ju lixom första maj om en vecka typ. Ska det vara så här kallt då? :-o jag minns inte om jag ska vara ärlig, men jag hoppas att det snart blir varmare! Sol i sinne, sol inne? Idag är det iallafall fredag, äntligen. Jag sov hemma för första gången på evigheter, Mr T skulle agera mänsklig väckarklocka imorse och han snacka om att han ringt tre gånger innan jag behagade svara. Sover jag djupt eller sover jag djupt? :-d snart dags att kliva på bussen, hoppas att den kör hela vägen upp till garaget. Orkar inte gå! :-p


Kommentarer
Postat av: Felitchia

Jadå, visst är det kallt såhär års. Du behöver inte oroa dig för klimatfrågan :P Det kallas ju inte aprilväder för ingenting! :D PUSS

2010-04-23 @ 08:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback