Ack så fel man kan ha ibland!

Ack så fel man kan ha ibland! Eller nja, mindre rätt... Igår kändes det som en ordentlig höstdag men idag känns det som en molnig sommar dag. Inte mig emot, för då har jag möjlighet att använda mina coola solglasögon. ^^ löv them alot! Annars har jag haft en toppen start på veckan, B är här på visit och det är tokigt trevligt! Fick sällskap imorse innan jag skulle till bussen vilket uppskattas grymt. Kollade på Eclipse igår, vet inte riktigt vad jag ska säga om den... Tycker att den var rätt seg. =( men kanske var jag för ofocuserad igår? =P sitter nu och tar en kaffe efter att ha röjt runt på diamanten. Har fortfarande inte fått tillbaka rösten ordentligt plus att jag dragit på mig en hemsk hosta. Inte okej! Dock hostar jag mer hemma än på jobbet, varför vet jag inte... Skumt egentligen! Jag vill att denna dag ska vara över!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback