Förbannat jävla duktig! x2!

Jag har spenderat denna Tisdags förmiddag på bästa sätt. Enligt vissa... Jag har i brist på annan underhållning grovstädat halva köket... Dvs, plockat ur allting ur skåpen och torkat ur, torkat runt, torkat över, torkat under. Skåp och lådor allt är skinande rent! Sen har jag även dammtorkat precis hela lägenheten och varenda liten pinal i lägenheten är damm/katthårs fri. För hur länge då kan man undra? Ja med tanke på att Ceasar hårar så grymt äckligt mycket så tänkte jag att till kvällskristen så är det katthår överallt igen.. Värt det? Ovärt det? Struntar i vilket, gjort är det iallafall och jag är nöjd. Bikinin var på och Winnerbäck varvat med Rosenström och Thåström spelades på spotify. Im good!

Ska strax knalla iväg till ICA och hämta ut mitt HM paket samt möta upp sötnosen Felicia. Vi ska spendera vår eftermiddag tillsammans och jag har ärligt talat ingen som helst aning om vad vi ska göra. =P Dock vet jag att jag är ordentligt sugen på frukt så det kommer inhandlas snarast!

Spännade info va?

Förresten, vad tycks om min nya design? Cred to PATRICIA! Hail blogdesign Queen! ♥

Hon får en feting länk!!!

PATRICIA´S BLOGG!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback