Jag är helt slut!

Huga! Jag är helt slut! Har slitit hund hela hela hela dagen! Och mitt Blogginlägg som jag knåpade ihop i morse har fortfarande inte publicerats... Livet är bra härligt ibland! Snart dags för kaffe och sen fortsätta. Det regnar småspik här denna eftermiddag och jag glömde min jacka på ankaret! Bra va? Sovmorgon imorgon ett par timmar iaf, alltid nått. Välbehövt om inte annat! Och vid denna tid imorgon sitter vi garanterat i vår hytt och fixar oss för kalas. Untz Untz Untz hela natten, hela helgen! Kommer hem på söndag och då är det inte långt kvar tills måndagen! =) nu, kaffe!


Kommentarer
Postat av: björn ståhl

Vad tråkigt att det rengnar där när det är srålande sol här :-) Ja party å bra musik hela helgen kul men ta det lite lugnt som sakt sen är det måndag å du måste ju orka med den också ;-)

//Björn

2010-08-26 @ 17:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback