Nu kanske ni tycker att jag bara Bloggar o...

dsc03457 (MMS)

Nu kanske ni tycker att jag bara Bloggar om min katt men ska jag vara ärlig så händer det inte så mycket annat i mitt liv just nu. Men jag väntar och längtar... Första arbetsdagen idag efter fyra veckors underbar semester. Skulle gärna ha semester ett tag till om man säger så... Med mig är det bara bra, har haft en toppen semester, bara varit, träffat vänner. :) men nu är det tillbaka till verkligheten som gäller, och det med ordentliga steg. Är på objekt nr tre. Jobbar och sliter och saknar.. Bilden visar en liten liten mini tand. Ni kan ju gissa vem den tillhör. :-p mitt lilla monster bara växer och växer! Och håller alltså på att tappa sina Bebis tänder! Liten börjar bli stor! Snart är det dags för kastrering oxå! Haha! Well well, måste fortsätta jobba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback